Poslovice 1

Nikada nemojte dopustiti da vas
vlastiti osjećaj za moralno spriječi
u izvršenju onoga što je ispravno.
(Isaac Asimow)

* * * * *

Ako u zbilji možete
izbrojati svoj novac,
onda niste zbilja bogat čovjek,
(Paul Getty)

* * * * *

Ponekad su vaša najbolja
ulaganja ona, koja niste učinili.
(Donald Trump)

* * * * *

Nećete o svojoj tvrtci čuti loše
stvari, ukoliko sami ne pitate. Lako
je čuti dobre vijesti, ali morat ćete se
pomučiti da biste saznali one loše.
(Thomas J. Watson)

* * * * *

Ključ za dobrog voditelja
poslovanja leži u tome, da ljude
koji ga mrze što više udalji od
onih koji su još neodlučni.
(Casey Stengel)

* * * * *

Upravljati znači raditi stvari ispravno,
a predvoditi znači raditi prave stvari.
(Peter F. Drucker)

* * * * *

Veliki umovi imaju ciljeve,
ostali imaju želje.
(Washington Irving)

* * * * *

Kaos često rađa život,
kada red rađa naviku.
(Henry Brooks Adams)

* * * * *

Moja čast je moj život,
to je dvoje sraslo u jedno.
Oduzmi mi čast i moj život je gotov.
(William Shakespeare)

* * * * *

Reci mi i zaboravit ću,
pokaži mi i možda ću se sjećati,
uključi me i ja ću razumjeti.
(Kineska poslovica)